Sunday, April 18, 2010

ari yg d natikan suda tiba....

sok 19 ari bln 4 bermula lah perperangan wat sume warga umskal...berperang di medan dewan utama...menentukan nasib masing2 termasuklah aku yg menaip ni...wlaupn tgh bz study smpat g aku menaip hehehe....coz aku tgh neves gile ni.takut tp mama dah pesan buang perasaan takut tu relex n sentiasa brtenang selawat bnyak2...jgn gelabah mama ckp...wat lek lok exam sok ya...tu lah mama ku...sentiasa brpesan pd anak nya yg sorg nie... mama thank u i miss u,.... td masa tpon mama da la jgk nagis ckit hehhe..pas tu mama ckp jgn nagis la...nagis x bole myelesaikan apa2 pn...mama kata tempuhi hari esok dgn penuh ketenangan...insyallah aku akn wat ikut ckp mama aku wlaupn dlm hati ya allah neves sngat2...akn sentiasa trsenyum kerna senyuman adalah 1 sedekah...hehehe... aku sedekah kn pd semuaa org kat umskal ni...hehehe...sbb umskal adalah kenangan yg terindah wat diri ku...umskal lah permulaan bg sume jln cerita hidup ku... di umskal jgk wat aku brtemu dgn kwn baik aku...kwn yg aku syg sngat2...sedih pas ni aku akn brpisah dgn dia...cr kami brtemu agak unik hehee sbb first time aku kat ums kk aku da brselisih dgn sorg bdak nie dia pakai bj kurung wrna oren gitu..dia jln ngan mak dia aku lak masa tu sorg2 coz nk p amik baju batik n beg...masa selisih ngan dia kmdah senyum2 heheh.pas tu aku pn trpikir tah2 bdak ni 1 umah ngan aku per...pas aku dah selesai aku p la naik blik tup2 naaa mmang bdak yg aku selisih td 1 umah nga aku...slepas tu brmulah lah kisah aku dan dia...
hhehehe td cite pasai exam tup2masuk cite len plak...tp apa2 pn sume nye brkaitan...x der lari2 topik...sok aku harap dia dpt mjwb exam dgn setenang2 nya... good luck my friend...u n me friends 4 ever..love u... mmmmmmmmmuuuuahhhh...

No comments:

Post a Comment