Thursday, April 1, 2010

hari2 ku bahagia kini...semuanya dlm keadaan yg baik2 ja...cm mnunggu detik nk exam ja..harap sem ni brjln ngan lancar xder sbarang masalah...cm skarang mnghidapi rindu yg mlampau kat family...xsabor nk blik kg...nk mkn laksa..huhu..mama dah jnji nk wat...wah..x sabar tul nk mkn..laska laksa...tp x best nya dok umah seminggu pas tu trus p lapor diri kt bernas langgar coz nk praktikal...uiiiii tatutnya...seram sejuk lak...nk masuk alam bkerja nie...bole ke aku ni keje ngan org..tatut gak blaja n keje x sama..len sngat2...
aduiiii ketaq ooo nk p praktikal..dah la aku nati nek moto ja tu la org suh p amik lesen kete x mo penakut sngat padan muka redah la ksejukan pagi tu...huhuhu..kompom kebas buntut puya la..mau x nk p tmpat praktikal tu rs nya dkat 1 jam gak pa..kalu x smpai sjam ok la bguih,,huhu...pas ni jd minah rempit blik la aku..dulu masa sek men dah jd minah rempit dah ni jd blik la..bla la nk jd minah kete lak ye...bla la nk p amik lesen bla la nk ilang rasa penakut aku ni....aku takut tui la nk bw kete blaja kat depan umah dulu pn dah ketaq nasib x langgaq meta ayaq umah pakcik aku..huhuhu....tq la kat my kazen yg dok sabaq ajaq aku bw kete..huhuhu....

No comments:

Post a Comment