Sunday, April 11, 2010

salam sume.....2 3 ari yg lepas aku mngalami peristiwa yg amat merobek jiwa ku ni...sedih giler...ya tuhan tabah kn ati ku....kuat kn aku tuk mnghadapi sume dugaan mu ...
aku frust sngat2 smpai ati dia wat cm tu kat aku...hampeh puya org ...x pernah nk kenang budi langsung..asyik cr salah kita ja salah dia x penah nk nmpak ni mcm lah sama nmpak semut yg jauh sbrang laut gajah depan mata x nmpak...ishhhhhhhh geram tui..rsa cm nk gigit2 dia biar padan muka dia...aku serik aaa cm ni..pas ni nk brcinta lg ka... kalu da org yg sudi terima aku syukur...aku brharap dpt jmpa yg ssuai....yg dpt trima aku n family aku n x pertikaikn benda2 yg remeh temeh... setiap manusia da kelemahan jd brubah lah x yah la nk malu2 kalu malu smpai bila pn x brjaya..pa puya org lah...nk brjaya tp malu nk blajaq pn malu ka...ish geram tul la.. dasar pemalas .. hendak seribu daya x hendak seribu dalih...

No comments:

Post a Comment