Thursday, April 22, 2010

HARI-HARI yang BIASA saja.....


masuk ari ni dah 3 paper dah abis...tingal lg 5 paper ja lg..minggu depan br da exam blik....smlm aku wat keje giler coz aku x tido smlman sampai lah aku p exam..hahaha sempoi kan...nasib masa exam aku x tido kalu aku tido mati la den...td aku exam rekabentuk alhamdulilah bole la jwb sbb pa yg baca naik tp da gak yg naik tp aku x baca...x pa la syukur sbb aku bole jwb jgak...sem ni aku agak giler2 ckit coz masa dok jwb exam aku ciap gelak2 g senyum2 hahaa kalu org perasan abis aku sat depa kata aku gila ka pa....da 2 makna aku senyum tu 1 aku mmang tau jwbpan dia n 1 g aku x tau jg aku mngoreng..hahhaa..kira senyum2 tu penambah rasa lah bg sedap ckit...huhu..harap2 sem nie penuh kberkatan sbb nie sem last aku aku x mau la da masalah harap jgn lah da...
dlm tgh2 dok exam mcm2 dugaan yg aku hadapi iaitu abah aku sakit lak ..kaki dia bengkak dua2 belah lak tuu..aku x puas hati coz x dpt tgk ngan mata kepala aku sendiri tu yg geram...harap tpon ja...abah tu dah la susah nk p klinik...payah tui patutla trun kat aku..aku pn agak paayah nk p klinik kalu dah teruk sngat bg lah nk p...huhuhu...penakut ckit..harap2 abah cpt sembuh ya...rajin2 p klinik ya p cuci kaki abah tu.ikut nachat sumeee org yer..agar cpt lega kaki abah....

No comments:

Post a Comment